niedziela, 30 listopada 2014

6-9/30 30 dniowe wyzwanie "Myśl pozytywnie"

Jako że pora nadrobić zaległości: oto 5 pozytywnych rzeczy, które spotkały mnie dnia:
6:
1. Dzień wolny
2. Odkryłam świetny filmik motywacyjny LINK
3. Zrobiłam pyszny krem z brokuła
4. Udało mi się znaleźć czas na zrobienie rozgrzewki, klatki piersiowej i pleców, pośladków oraz  rozciągania z Mel B, boczków z Tiffany, 8 minute abs oraz krótkiego cardio STĄD
5. Obejrzałam film "W pogodni za szczęściem" (cudowny!)
7:
1. Drugi dzień wolny
2. Zaliczyłam świetną imprezę andrzejkową (no, przedandrzejkową ;)) z koleżanką
3. Wytańczyłam się za wszystkie czasy
4. Spotkałam starych znajomych
5. Koleżanka, której nie widziałam 5 lat powiedziała że bardzo mocno schudłam (ostatnio widziała mnie 14kg temu ;)
8:
1. Pomimo, że z imprezy wróciłam po 3, a musiałam być w pracy na 12 - czułam się całkiem rześko
2. Spokojny dzień w pracy
3. Szybko minął mi czas
4. Obiad z przypadkowych resztek domowych okazał się rewelacyjny w smaku
5. Po powrocie do domu okazało się, że nikogo nie ma i mogłam zrelaksować się w spokoju
9:
1. Pyszne ciasto czekoladowe z koleżanką (ciiiiii....;))
2. Pomimo, że nie spałam zbyt długo miałam wyjątkowo dużo energii
3. Udało mi się zrobić naprawdę dużo z "rzeczy do zrobienia"
4. Czas spędzony na obowiązkach minął naprawdę szybko
5. W momencie gdy zaczęłam marznąć na przystanku, autobus na który czekałam pojawił się kilka minut przed czasem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz