czwartek, 4 grudnia 2014

11-13/30 30 dniowe wyzwanie "Myśl pozytwynie"

5 pozytywnych rzeczy dnia:
11:
1. Pomimo że nie spałam za wiele, zaskakująco szybko "doszłam do siebie" ;)
2. Zdążyłam wykonać wszystkie zaplanowane zadania
3. Udało mi się wyjść wcześniej z pracy
4. Zrobiłam 8 minute abs i pośladki z Mel B
5. Położyłam się wcześniej spać
12:
1. Wyjątkowo sprawnie ogarnęłam się rano, co sprawiło że miałam dodatkowe 10minut na spokojne dopicie herbatki ;-)
2. Pomimo, że musiałam zostać 10h w pracy czas zleciał mi naprawdę szybko
3. W domu czekał na mnie pyszny obiad
4. Znalazłam nową możliwość rozwoju
5. Miałam bardzo miły telefon
13:
1. Spałam prawie 11h
2. Dzień wolny
3. Zdążyłam zrobić wszystko, co sobie wcześniej zaplanowałam
4. Zrobiłam mamie imieninowe ciasto z serii "inwencja twórcza" i kupiłam fajny prezent - obie rzeczy ją niesamowicie ucieszyły
5. Spotkanie z rodzinką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz