poniedziałek, 8 grudnia 2014

14-16/30 30dniowe wyzwanie "Myśl pozytywnie"

5 pozytywnych rzeczy dnia:
14:
1. Dostałam propozycję spędzenia Sylwestra
2. Udało mi się wykonać bardzo sprawnie wszystkie obowiązki w pracy
3. Upolowałam kolejny ciekawy produkt ze zdrowej żywności do wytestowana
4. Telefon od przyjaciółki
5. Udało mi się wcześnie położyć spać
15:
1. Wyspałam się
2. Źle sprawdziłam plan i okazało się, że kończę zajęcia kilka godzin wcześniej niż myślałam
3. Pyszny "domowy" obiad
4. Udało mi się ekspresowo posprzątać
5. Bardzo pomysłowy prezent mikołajkowy od taty :)
16:
1. Ciekawe zajęcia na podyplomówce
2. Pomimo że trwały ponad 10h, czas zleciał mi ekspresowo
3. Nowe znajomości
4. Miałam niespodziewaną podwózkę do domu, co oszczędziło mnie od marznięcia na zewnątrz
5. Udało mi się przez weekend odpocząć trochę od komputera ;)

1 komentarz:

  1. Ja coraz częściej włączam pozytywne myślenie, to dobrze wróży :)

    OdpowiedzUsuń