poniedziałek, 15 grudnia 2014

21-23/30 30dniowe wyzwanie "Myśl pozytywnie"

5 pozytywnych rzeczy dnia:
21:
1. Wyspałam się pomimo wczesnej pobudki
2. Czas w pracy zleciał mi naprawdę ekspresowo
3. Miałam pyszny obiad do pracy, który zostawiła mi siostra w zamian za przypilnowanie kota na czas nieobecności jej i jej męża ;)
4. Miałam okazję spróbować 100% soku z mango (kocham mango ;)
5. Udało mi się wyjść wcześniej do domu
22:
1. Pierwszy od dawna wolny weekend
2. Udało mi się w miarę wcześnie wstać, dzięki temu że od jakiegoś czasu mobilizuje się do wcześniejszego kładzenia się spać
3. Rodzinny obiad :)
4. Bardzo szybko uporałam się z domowymi obowiązkami
5. Urodzinowa impreza u przyjaciółki
23:
1. Wstałam z dobrym humorem po udanej imprezie
2. Pobudka o 11:20 w niedzielę (tak bardzo mi tego brakowało!)
3. Odwiedziny siostry z mężem
4. Cały dzień byłam roztargniona i gadałam głupoty, co wywoływało w okół ogromne rozbawienie :D
5. Telefon od kolegi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz