niedziela, 21 grudnia 2014

28-29/30 30dniowe wyzwanie "Myśl pozytywnie"

5 pozytywnych rzeczy dnia:
28:
1. Zapomniałam nastawić budzik, ale dostałam telefon 5 minut przed tym jak powinnam wstać (to dopiero szczęście :))
2. Udało mi się kontynuować świąteczne porządki przed pójściem do pracy
3. Wysiadając z autobusu zahaczyłam torebką o guzik od płaszcza i nie zauważyłam że się oderwał - jakiś młody i całkiem przystojny facet to ogarnął i specjalnie się po niego cofnął żeby mi go oddać ;)
4. Pracowałam w całkiem przyjemnej atmosferze
5. Wracając do domu dostałam miły telefon od znajomego :)
29.
1. Mogłam pójść do pracy 2h później więc się "obspałam" jak szalona;)
2. Bardzo przystojny pan życzył mi w pracy Wesołych Świąt ;)
3. Jeden z klientów niesamowicie mnie rozbawił
4. Udało mi się wcześniej wyjść z pracy, żeby zdążyć na urodziny koleżanki
5. Kolejna udana impreza i nowe interesujące znajomości ;)

P.S. Dzisiaj ostatni dzień wyzwania... ciekawe co dobrego się wydarzy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz