środa, 10 grudnia 2014

17-19/30 30dniowe wyzwanie "Myśl pozytywnie"

5 pozytywnych rzeczy dnia:
17:
1. Dzień wolny
2. Wizyta u kosmetyczki
3. Wizyta u fryzjera
4. Ważny i długo oczekiwany telefon
5. Upolowana "okazja" na fajny zakup
18:
1. Po tym jak budzik zadzwonił zorientowałam się, że źle go ustawiłam i mogę pospać jeszcze 15 dodatkowych minut ;-)
2. Bardzo przyjemny dzień w pracy
3. Wymyśliłam wreszcie co mogę kupić przyjaciółce na urodziny
4. Znalazłam dla siebie czapkę, dokładnie taką jaką chciałam ;-)
5. Telefon od dobrego kolegi
19:
1. Pomimo bardzo wczesnej pobudki, wstałam całkiem rześka
2. Pyszna egzotyczna i rozgrzewająca owsianka przed wyjściem na zimno
3. Szansa którą spisywałam na straty, okazała się nie być jeszcze stracona (bez szczegółów, żeby nie zapeszać!)
4. Udało mi się bardzo dobrze rozplanować dzisiejsze zadania w pracy
5. Udało mi się w końcu znaleźć czas żeby wleźć wieczorem pod kołdrę i obejrzeć ulubiony serial ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz